Sunday, April 17, 2011

Once the things happen ~

First of all aku nak cakap yang TEKAK aku sakit lahhhhhh...peritnya rasa..Aku suppose pergi jogg this morning dengan Yana di Taman Gelora pada jam 7 pagi..tetapi disebabkan keadaan badan tak mengizinkan tak dapat lah den nak p jogg harinie..btw yesterday and today is just like HELL ! I don't know what gonna happen next..all I want is LIVE HAPPILY EVER AFTER..There's no mess in my relationship between my boyfiee,family and friends..As what you guys know I love you all so much..and I don't want separate or seperated with you guys..

Mustakim I do love you tapi kenapa nak buat saya kecik hati ? perlu ke ? Saya dah naik bosan when this all rubbish things being issue to us..It mess me up..awak tak rasa macam tue ke ? saya cuma nak awak faham saya..and kita sama2 faham diri masing2..Sampai bila nak macam nie..Sumpah sedih bila mcm semalam jadi..you leave me just like that..while that time I really need you..tapi tue lahh..awak nie kadang2 sweet...kadang2 HAMPEHH!
But if awak perlukan masa untuk diri awak,takpe lahh..take your time..and I will take my time too..thinking whats the best for us @_@ btw take care dude..saya tahu awak punn tak sihat sama mcm saya..Jaga diri bebaik okay! :'(

No comments:

Post a Comment