Thursday, May 19, 2011

KL , my second home :)

Okay . First of all , Good evening and assalamualaikum guys :)
Dah lama tak update blogg . sorry blog ku sayang peneman setia , i misshie musshie you laahh :D Aku facebook pon rarely online sebab 3 minggu yang lepas aku pergi Kuala Lumpur , and now KL is my second home sebab after this aku akan senantiasa berada disana :) Haritue first day pergi KL dengan Manjer Herlyas and Herry Marties . ku sangka kan 2-3 hari rupanya 3 minggu disana sampai sakit2 kediri . itu lawak :) lagi happy kalau Emma Herlyas ikot tapi dia ada mission dia yang tersendiri , kita yang lain nie perlu teruskan kehidupan :D best jugak lahhh hidup kat sana , kekadang OK kekadang TAK , normal lah kan ? yang penting aku stay sana aku kurusss okay ? hakhak . dah mana tak nye makan pon kena cover2 tapi bagus juga untuk aku , boleh cover berat badan terlampau aku nih ~

Macam2 pengalaman sepanjang aku kat sana . sedih , gembira semua ada . aku kat sana stay rumah manje tp yang duduk kongsi2 bayar lah kan ? kat FLORA DAMANSARA , and kitaorang p sana bukan suka2 tp berniaga kat UPTOWN D'KOTA , anda semua mahu jam baru , cari kitaorg , diskaun ? tade halll lahhh ;p
and sepanjang kat sana , kepeng aku sntiasa bersama aku , aku merinduimu kepeng , tahu ke ? saya rasa mcm nak nges bila balik haritue , awak takde , sedihhnya rasa . sepanjang perjalanan balik saya senyap jer sampai lah dah nak sampai baru saya bising2 sikit . seriusly , saya rindu flora damansara , uptown d'kota , eb ( arnab ) dan hamster2 kat rumah tue :'(

Sayang . I meet you again when i got green light okay ? LOVEYOUSOMUCHHHH !

No comments:

Post a Comment